onze sponsors

Hoofdsponsor



Sponsors



Maak kennis met onze sponsors

Hoofdsponsor: Stams en Partners

Zoals bij veel sportverenigingen vormen sponsorbijdragen een belangrijke bron van inkomsten voor de korfbalvereniging. BMC richt zich hierbij vooral op de lokale ondernemers uit Berlicum. In deze rubriek worden de sponsoren van BMC extra belicht. Deze keer een interview met Tom Stams.

Wie kent hem niet: Tom Stams. De zoon van oud- voorzitter Hans en BMC moeder Maria. Maar sinds 2011 ook trotse eigenaar van de Regiobank in Berlicum. En al jarenlang hoofdsponsor van onze vereniging.

“In 1998 ben ik in de zaak gekomen. Vanaf dag 1 ging ik met pa mee naar klanten. Een pittige, maar goede leerschool. Toen ik een paar jaar geleden de kans kreeg om hem op te volgen, heb ik dit met beide handen aangepakt.”

Inmiddels is er wel wat veranderd bij de Regiobank. Een nieuw interieur, maar ook een nieuwe aanpak. Samen met collega’s Nancy van der Steen en Linda van der Pas vormt hij, zoals Tom het zelf zegt, de nuchtere buurtbank. Met veel persoonlijke aandacht. “Ik vind het belangrijk dat klanten Balkumse gezichten zien wanneer ze bij de bank binnen lopen. Dat geeft al snel een vertrouwd gevoel.”

Naast gevoel voor service, heeft de Regiobank ook alle kennis over diverse bankproducten in huis. Niet alleen over je spaar of betaalrekening, maar denk ook aan een passende hypotheek wanneer je besluit een huis te kopen. “We werken met veel verschillende hypotheekverstrekkers. Samen met de klant bespreken we wat de beste optie is. Ik ben pas tevreden wanneer ik mensen blij maak met een goed advies waar ik zelf voor de volle honderd procent achter sta.”

Wanneer het op werktijden lastig is, komt Tom ’s avonds bij je langs. En je kunt altijd zonder afspraak even binnen lopen. De kans dat je onze Maria daar ziet, is ook nog aanwezig. Ze zorgt ervoor dat alles netjes blijft. “Soms poetst ze zo hard, dat de kabeltjes eruit vliegen en de schermen op hol slaan”, lacht Tom.

Wil je weten of de Regiobank wat voor jou kan betekenen?
Kijk op regiobank.nl of loop gewoon even binnen.

  

De Bloemerie

Naast dat Iris Bissels korfbalt bij BMC, is ze eigenaresse van De Bloemerie.

Als klein meisje wist ze al dat ze later een bloemenzaak wilde starten. In 2007, toen ze 1 jaar in de bloemenzaak aan het Mercuriusplein (naast ’t Vosje) werkte, heeft ze op 21-jarige leeftijd De Bloemerie overgenomen. Op 150 m2 verkocht ze 10 jaar lang bloemen, planten en accessoires. Dit jaar, medio 2017, zou ze 5 jaar bij moeten gaan huren en heeft toen de keuze gemaakt op een andere manier door te gaan.

De deuren van de winkel aan het Mercuriusplein zijn inmiddels gesloten. Bloemen, bruids- en rouwwerken kun je gewoon blijven bestellen! Dit kan telefonisch, per e-mail of via de website. Zo kun je ook een bloemen-abonnement afsluiten. “Al vanaf 15 euro stel ik iedere 2 weken een vers boeket samen waar gratis een schone (leen)vaas bij wordt geleverd. De bezorging in Berlicum is gratis en het boeket wordt elke twee weken verwisseld. Kortom: jij hoeft alleen maar te genieten!”.

Daarnaast gaat Iris zich bezighouden met het restylen van diverse panden en het verzorgen van stylingsevenementen.

Benieuwd? Neem vrijblijvend contact op met Iris via info@debloemerie.com of via tel.nr. 073-5032227.

Lees meer

BigBird

Het is niemand ontgaan dat we sinds de zomer een nieuwe website hebben. Dit was niet mogelijk zonder de inzet van een aantal fanatieke vrijwilligers en reclamebureau BigBird. Tijd voor een gesprek met directeur Erwin Frunt.

Vanaf april van dit jaar pronkt een kleurrijke vogel op de ramen van de voormalige Rabobank in ons dorp. Het nieuwe logo én de nieuwe locatie van BigBird. “We horen er voor ons gevoel nu meer bij”, vertelt Erwin. “In het pand op Braakven waren we minder zichtbaar in het dorp. Nu komen mensen eerder binnen en drinken gezellig een kopje koffie. Dat is ook wat we willen uitstralen: een creatief, maar toegankelijk bedrijf.”

Samen met Anouk van Cauter, grafisch vormgever, richtte hij in februari 2012 BigBird op. Het blijkt een perfecte match. Anouk is de creatieveling en Erwin de commerciële drijfveer. Ze bedenken reclamecampagnes, bouwen websites en brengen nieuwe merken tot leven. Naast opdrachten voor de klant, zit Erwin zelf altijd boordevol ideeën. Eén daarvan is de BAMI. “Ik was geïnspireerd door de Hadeejer, het blad dat maandelijks uitkomt in Heeswijk-Dinter, en ben gaan praten met de oprichter. Ik was meteen overtuigd dat dit ook tof zijn voor ons dorp, maar dan een stuk professioneler. Vervolgens ben ik gaan kijken welk talent er in Berlicum rondliep en was blij verrast.” Erwin pakt er trots een dummie bij van het eerste exemplaar. “Hier word je toch blij van?”

Elk kwartaal brengen zo’n 40 vrijwilligers de BAMI rond en werkt er belangeloos een redactie aan het blad dat elk kwartaal uitkomt. Ook BigBird verdient er niks aan, maar doet graag wat terug voor het dorp. “Het verbindt mensen in Berlicum en dat is mooi. Ik ben altijd met honderdduizend dingen bezig, maar hou wel van het dorpse in ondernemen.”

Voor onze vereniging heeft Erwin niet alleen de website gebouwd; hij sponsorde dit jaar met zijn andere bedrijf, Frunt Tuinplezier, het jeugdtoernooi. “Toen ik op school zat, ben ik begonnen met het maken en verkopen van trampolines. Maar daarin was te veel concurrentie. Toen ben ik overgestapt op korfbalpalen.” Erwin verkoopt door het hele land zo’n 250 palen per jaar. Hij maakt ze samen met zijn vader. “Op zaterdagochtend is het ‘palenochtend’. Als ons pap ermee stopt, houd ik er ook mee op. Dan is er weer ruimte voor nieuwe ideeën” Wil jij een complete paal in de tuin? Stuur een mailtje naar info@frunttuinplezier.nl of kijk op frunttuinplezier.nl

Lees meer over Big Bird Media Lees meer over Frunt Tuinplezier

sponsor worden

Korfbalvereniging BMC is van oudsher een hechte en actieve vereniging met enthousiaste leden. Een vereniging waar vriendschappen nauw zijn verbonden met sportieve prestaties. Veel leden vormen al jaren een vertrouwd gezicht binnen de club en zijn bekend in het Berlicumse verenigingsleven.

Zoals bij veel sportverenigingen vormen sponsorbijdragen een belangrijke bron van inkomsten voor de korfbalvereniging. BMC richt zich hierbij vooral op de lokale ondernemers. De hoogste senioren- en jeugdteams van BMC zijn actief in landelijke klassen, waardoor uw bedrijfnaam van regio tot regio meer naamsbekendheid werft.

Interesse om korfbalvereniging BMC te sponsoren? Informeer via sponsorcommissie@kvbmc.nl naar de mogelijkheden.



Mogelijkheden sponsoring

Door de diverse sponsorpakketten is het mogelijk om al een sponsorbijdrage te leveren vanaf € 50,00.

1. Hoofdsponsor

Word hoofdsponsor van BMC en zie het eerste seniorenelftal (Dames 1) volledig in tenue, presentatiepak en sporttas met jouw bedrijfslogo in actie komen.

2. Teamsponsor

Sponsor het tenue of presentatiepak van jouw favoriete team en wees wekelijks zichtbaar tijdens de wedstrijden van BMC.

3. Shirtsponsor

Sponsor de shirts of broekjes/rokjes van jouw favoriete team en wees wekelijks zichtbaar tijdens de wedstrijden van BMC.

4. Reclamebord

Plaats een reclamebord langs het centraal gelegen hoofdveld op Sportpark De Brand.

5. Materiaalsponsor

Een wedstrijd wordt niet gespeeld zonder aanwezigheid van korfbalmaterialen. Denk hierbij aan de korfbalpalen, kunststof korven en de wedstrijdbal. Het is mogelijk om jouw bedrijfsnaam hierop te laten plaatsen.

6. Club van 50

Steun de korfbalvereniging met een jaarlijkse bijdrage van € 50,00. Een gepersonaliseerd bordje komt in de kantine te hangen.

club van 50

Steun de korfbalvereniging met een jaarlijkse bijdrage van € 50,00. Een gepersonaliseerd bordje komt in de kantine te hangen.

Download het aanmeldformulier



Interesse om korfbalvereniging BMC te sponsoren? Informeer naar de mogelijkheden via sponsorcommissie@kvbmc.nl.