Beste leden, ouders en/of verzorgers,

De paasactie staat weer voor de deur. Tijdens de Paasactie verkopen leden van onze korfbalvereniging verse paaslekkernijen aan vrienden, familie en bekenden, ook kan je (indien gewenst) een straat toegewezen krijgen.


WAAROM HOUDEN WE DE JAARLIJKSE PAASACTIE?

De actie is een belangrijke inkomstenbron voor onze club, waardoor we de contributie laag kunnen houden. Jaarlijks levert de paasactie zo’n € 3.000,- op voor de clubkas. Waar ieder lid weer van profiteert en gezellig kan komen / blijven korfballen.

Hoe meer we gezamenlijk verkopen hoe meer we ook gezamenlijk kunnen profiteren.


WAAR GAAT DE OPBRENGST DIT JAAR NAARTOE?

Het doel is om dit jaar minimaal € 3.000,- op te halen met de Paasactie.

Een deel zetten we in om de contributie laag te houden en om activiteiten te blijven organiseren voor jong & oud. Met het overige deel willen wij het terras van ons clubgebouw opknappen!


TOPVERKOPERS WORDEN BELOOND!

Om deelname aan de actie te stimuleren wordt er een prijs beschikbaar gesteld voor het jeugdlid wat de meeste bestellingen weet te scoren, bovenop het minimale toegewezen aantal. Dit jaar is dat een mooie BMC-sporttas uit onze eigen webshop.

Dus ga ervoor… en scoor de mooie sporttas!


WELKE PRODUCTEN VERKOPEN WE DIT JAAR?

Het assortiment bestaat uit worstenbroodjes, paasbrood, notencake, appelflappen en donuts. De meeste artikelen komen van bakkerij Kouwenberg


HOE WERKT HET?

Langs gaan om te verkopen

  1. In de week van 5 februari ontvang je van de Paashazen informatie over de te bestellen producten.
  2. Hiermee kun je langsgaan bij familie, vrienden en kennissen tussen 5 februari en 25 februari.
  3. Zij geven aan jou persoonlijk door wat ze willen bestellen.
  4. Jij stuurt ze een betaalverzoek of ze betalen het contant aan je.

Digitaal verkopen

  1. In de week van 5 februari ontvang je van je trainer / coach in de team Whatsapp groep een afbeelding met informatie over de te bestellen producten.
  2. Deze afbeelding kun je één op één doorzetten naar familie, vrienden en kennissen.
  3. Zij kunnen dan aan jou persoonlijk doorgeven wat ze willen bestellen.
  4. Jij stuurt ze een betaalverzoek of ze betalen het contant aan je.

Noteer je verkopen 
Je noteert jouw verkopen op de bestellijst. Deze lijst heb je ook nodig om je bestellingen te kunnen bezorgen. Bewaar deze dus goed.

Minimale verkoopaantallen
Voor de A en senioren geldt een minimaal aantal van 12 stuks, voor de B en C jeugd 10 stuks, voor de D en E jeugd 7 stuks en voor de F en welpen 5 stuks.

Indien dit aantal niet wordt gehaald, geldt voor de A en de senioren een afkoopregeling voor de niet-verkochte aantallen. Je betaalt dan € 3,- per artikel dat je minder hebt verkocht. Let op ! dit geldt niet voor de B jeugd of jonger. Deze regeling is door de ALV goedgekeurd en om die reden bindend voor alle leden.

Wanneer je niet voldoende bestellingen kunt noteren vanuit je eigen kring dan is het mogelijk om bij de paascommissie een straat of straten op te vragen waar je kunt verkopen. Neem dan contact op met Ingrid via paascommissie@kvbmc.nl

Geef je verkopen door aan de Paascommissie
Via onderstaande rode button geef je jouw totale verkopen door via een digitaal formulier. Dit doe je in één keer aan het einde van de bestelperiode (uiterlijk maandag 26 februari 2024). Hier geef je ook aan wat je eventueel moet bijbetalen. Ook als je geen producten hebt verkocht, vul je het formulier in. Vul maar 1x het formulier in. Heb je na het insturen nog een aanvulling of wijziging, geef dat dan door aan de paascommissie via paascommissie@kvbmc.nl.

KLIK HIER OM HET BESTELFORMULIER IN TE VULLEN

Op basis van de ingevulde formulieren gaat de Paascommissie alle producten bestellen. De verantwoordelijkheid voor het juist invullen van het formulier ligt bij de verkoper. De paascommissie draagt hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Het ophalen van de verkochte producten

De bestellingen worden op woensdag 27 maart 2024 uitgegeven in onze kantine op het sportpark. Het totaalbedrag kun je zowel cash als per pin betalen.

Ophalen tussen 18.00 – 20.00 uur voor alle teams. Je mag komen wanneer het jou uitkomt!

Je bezorgt zelf (evt. samen met je ouders) de bestellingen bij alle kopers. Dit doe je voor het Paasweekend.


AGENDA

  • 5 t/m 10 februari: Informatie wordt uitgedeeld & digitaal gedeeld via de Whatsapp groepen
  • 5 februari t/m 25 februari: Verkoop producten
  • 26 februari: Uiterlijk doorgeven wat je hebt verkocht (digitaal)
  • 27 maart: Ophalen van de verkochte producten in onze kantine

Beste leden, wij rekenen op jullie medewerking 🙂

We hopen dat jullie weer je best doen voor onze mooie club. Heel veel succes!

Vragen, opmerkingen of opvragen van straten bij voorkeur per mail: paascommissie@kvbmc.nl

Met vriendelijke groeten,

Namens de Paashazen
Ingrid vd Heijden, Iris Tibosch, Nancy vd Steen, Jose Verhagen en Marjo van Gogh


Category2023-2024, Algemeen
Lees hier onze: Statuten of ons Huisregelement

Ontwerp: BigBird, creative studio / Realisatie: DeeWeeDee