Informatie paasactie BMC!

De Paasactie komt er weer aan! Vanaf 5 februari worden de mapjes met bestelformulieren op een trainingsavond (zaal) uitgereikt.

DE VERKOOP

De verkoop vindt plaats in eigen kring (familie, vrienden, buren) aangevuld met je eigen straat of in je eigen buurt. Deze wordt door de commissie aan je toegewezen en staat op het formulier vooraan in je mapje met bestelformulieren. De bestelling wordt pas betaald bij aflevering van de gekochte artikelen.

  • Verkoop in eigen kring mag vanaf het moment dat je dit mapje ontvangt tot en met 6 maart.
  • Verkoop in de toegewezen straat/straten mag van 24 februari tot en met 6 maart 2020.

Maak je geen gebruik van de aan jou toegewezen straat dan vragen wij je om dit via onderstaand email adres te melden bij de organisatie. De straat kan dan aan iemand anders toegewezen worden.

Heb je niet voldoende bestellingen kunnen noteren in de aan jou toegewezen straat neem dan ook contact op met Ingrid vd Heijden. Zij heeft nog extra straten die je kunt lopen.

MINIMAAL AANTAL STUKS VERKOPEN

Deelname is verplicht voor alle leden, behalve de Kangoeroes, Welpen en F-teams. Leden zijn verdeeld in categorieën met een minimaal te verkopen aantal artikelen.

  • Kangoeroes, Welpen, F      Vrijwillige deelname
  • E teams                                  7 artikelen per persoon
  • C en D teams                        10 artikelen per persoon
  • B en A teams                        12 artikelen per persoon
  • Seniorenteams                    14 artikelen per persoon

Voor gezinnen met drie of meer deelnemende leden thuiswonend, gelden aangepaste aantallen. Hiervoor kun je contact opnemen met Ingrid vd Heijden.

Bij het niet halen van de minimale verkoopaantallen betaal je een “persoonlijke bijdrage“ van €3,00 per niet verkocht artikel. Deze regeling geldt vanaf de B teams en is unaniem goedgekeurd op de ALV.

BESTELLIJSTEN INLEVEREN

De ingevulde bestellijsten lever je in op:

  • Woensdag 11 maart 2020
  • 18.00 en 20.00 uur
  • Sporthal de Run

De Paascommissie is dan aanwezig. Heb je geen bestellingen genoteerd dan lever je op deze datum ook je persoonlijke bijdrage in.

OPHALEN & RONDBRENGEN BESTELLINGEN

De big shopper met verkochte bestellingen haal je op:

  • Op woensdagavond 8 april
  • Tussen 18.00 en 20.00 uur
  • In de korfbalkantine (Sportpark de Brand)

Je zorgt zelf dat de bestellingen uiterlijk op woensdag 8, donderdag 9 of uiterlijk Goede Vrijdag (10 april) worden afgeleverd. Je neemt dan ook de betaling in ontvangst. Let op: Zorg dat je de worstenbroodjes in de koeling bewaard tot je ze bezorgt!

De mogelijkheid bestaat om woensdag 8 april bij het ophalen van de bestellingen meteen te betalen. Je hoeft dan zaterdagochtend 11 april niet terug te komen. De big shopper lever je dan later in.

Op zaterdagochtend 11 april van 10.30 tot 11.30 uur lever je in de korfbalkantine (Sportpark de Brand) het geld van de bestellingen + eventueel persoonlijke bijdragen + de big shopper in.

VRAGEN OF OPMERKINGEN?

Zijn er vragen of is er iets niet helemaal duidelijk, neem dan contact op en mail naar paascommissie@kvbmc.nl

Succes namens de Paascommissie!

Ps. Heb je te weinig bestelformulieren? Download HIER een leeg exemplaar.

Category2019-2020, Algemeen
Lees hier onze: Statuten of ons Huisregelement

Ontwerp: BigBird, creative studio / Realisatie: DeeWeeDee